ISE
 
     
Autor Veinberg, Anne
Pealkiri Teenuse kvaliteedi mõõtmisest ja analüüsimisest Eesti Rahvusraamatukogus = Measuring and analyzing service quality in the National Library of Estonia / Anne Veinberg
Väljaanne Teenuse kvaliteet - raamatukogutöö tulemuslikkuse näitaja = Service quality - library performance indicator. Tallinn, 2009. (Eesti Rahvusraamatukogu toimetised. B, Informatsioon ja ühiskond ; 1) (Eesti Rahvusraamatukogu toimetised ; 12). ISBN 9789949413195. Lk. 117-133
Ilmunud 2009
Püsilink kirjele  
 
Märkused Sisaldab bibliograafiat
Annotatsioon Ülevaade teenuse kvaliteedi mõõtmiseks kasutatud metoodikatest, korraldatud uuringu tulemustest ning teenuse kvaliteedi tõstmiseks kavandatud abinõudest RR-is
Märkused Rööptekst inglise keeles
Märksõnad Eesti Rahvusraamatukogu
teadusraamatukogud
rahvusraamatukogud
teenused
mõõtmine
tulemuslikkus
hindamine
kvaliteet
uuringud
uurimismeetodid
lugejauuringud
raamatukoguteenused
rahulolu
lugejad
UDK 02
Rööppealkiri Measuring and analyzing service quality in the National Library of Estonia
Ilmumisaeg 2009

Koostajad: EKAR EKMR EMTAR EMÜR ERM KMAR RR TlnKR TLÜAR TrtLR TTÜR TÜRTeised artiklibaasid
 
ELNETE-kataloog ESTER