ISE
 
     
Autor Uudelepp, Agu, 1974-
Pealkiri 15 aastaga massiparteiks... / Agu Uudelepp
Väljaanne Eesti Ekspress : Areen (2008) 10. apr., lk. B4
Ilmunud 2008
Püsilink kirjele  
 
Annotatsioon Autor analüüsib Eesti erakondade valimisreklaame ning leiab, et lähtuvalt Fairclough' teooriast võib oletada, et Reformierakonna puhul on tegemist hegemoonia poole püüdleva ning oma ideoloogiat ja selle paremust rõhutava erakonnaga
Märksõnad Eesti
parteid
reklaam
kampaaniad
propaganda
Eesti Reformierakond
Eestimaa Rahvaliit
Isamaa ja Res Publica Liit
Isamaaliit
Eesti Keskerakond
Sotsiaaldemokraatlik Erakond
Ilmumisaeg 2008-04-10

Koostajad: EKAR EKMR EMTAR EMÜR ERM KMAR RR TlnKR TLÜAR TrtLR TTÜR TÜRTeised artiklibaasid
 
ELNETE-kataloog ESTER