ISE
 
     
Autor Salu, Mikk, 1975-
Pealkiri Nishikanalitele ei jätku reklaamiraha / Mikk Salu
Väljaanne Eesti Päevaleht : Ärileht (2008) 26. märts, lk. 4-5
Ilmunud 2008
Püsilink kirjele  
 
Annotatsioon Eestis on lisandunud mitmeid telekanaleid, reklaamiraha on jaotunud peamiselt kolme telekanali vahel. Media House'i juhi Raido Raamatu hinnangul võis nishikanalitele kuluda 15 mln, kuid ka nendel kanalitel on reklaamiturul oma koht
Märksõnad Eesti
telekanalid
reklaam
turg (süsteem)
konkurents (maj.)
Ilmumisaeg 2008-03-26

Koostajad: EKAR EKMR EMTAR EMÜR ERM KMAR RR TlnKR TLÜAR TrtLR TTÜR TÜRTeised artiklibaasid
 
ELNETE-kataloog ESTER