ISE
 
     
Autor Saul, Indrek, 1961-
Pealkiri Miski justkui ununes? : Ah jaa - kasum! : Kuidas mõõta kliendirahulolu / Indrek Saul
Väljaanne Director ISSN 1736-5449. (2009) nr. 2, lk. 38-40
Ilmunud 2009
Püsilink kirjele  
 
Annotatsioon Suurima ja vähima kasumiga kliendirahulolu mõõtmisest. Skeem: Keskmised hinnangud rahulolufaktorite tasemele ja olulisusele kliendi jaoks; Suure kasumiga klientide hinnangud
Märksõnad ettevõtted
juhtimine
kliendirahulolu
kliendid
rahulolu
konkurents (maj.)
UDK 658
Ilmumisaeg 2009-02

Koostajad: EKAR EKMR EMTAR EMÜR ERM KMAR RR TlnKR TLÜAR TrtLR TTÜR TÜRTeised artiklibaasid
 
ELNETE-kataloog ESTER