LIHTOTSING
LIITOTSING
[ eng ]
[ tagasiside ]
[ tutvustus ]
[ kasutusjuhend ]
Your session will expire automatically in
0
seconds.
Continue session
End session now
Esilehele
Vali kirje
MARC kuva
Uus otsing
Search Type1
Sõna
Autor
Pealkiri
Väljaanne
Märksõna
Personaalia
Ilmumisaeg
UDK
KIRJE #
Search
Search Scope
ANDMEBAAS ISE
ISE haridus
ISE humanitaaria
ISE keel ja kirjandus
ISE kunst, muusika, teater, film
ISE loodus- ja täppisteadused
ISE maamajandus ja keskkond
ISE meditsiin ja tervishoid
ISE sport, turism, vaba aeg
ISE tehnika, tööstus, ehitus, IT
ISE ühiskonnateadused
ISE täistekstid
KV - Eesti sõjanduse bibliograafia
RR - Eesti õigusbibliograafia
RR - Parlamentarism
RR - Reprod
RR - Vabariigi Presidendi bibliograafia
RR - Õigusartikleid välisajakirjadest
SKA - Siseturvalisuse bibliograafia
TLR - Tartu kodulugu
TLR - Tartu personaalia
TLR - Tartu Linnaraamatukogu
TLÜAR - Tallinna Ülikool
TLÜAR - Väliseesti artiklid (VEART)
TLÜAR - Akadeemikud
TLÜAR - Geoloogia
TLÜAR - Raamatukogu publikatsioonid
TLÜAR - Soome-ugri
TLÜAR - Ungari
Pealkiri
Mõisteid ja meetodeid kaasaegsetes pedagoogilistes süsteemides
Väljaanne
Kooruke ja Iva, ISSN 1406-202X. (1999) nr. 1, lk. 37-38.
Ilmunud
1999
Püsilink kirjele
LINK
Väljaanne e-kataloogis ESTER
Annotatsioon
Mõtestatakse lahti mõisted multiintelligentsus (the theory of multiple intelligences) ja neuro-lingvistiline programmeerimine (neuro-linguistic programming)
Märksõnad
intelligentsus
neurolingvistika
mõisted
UDK
37
Ilmumisaeg
1999
Koostajad: EKAR EKMR EMTAR EMÜR ERM KMAR RR TlnKR TLÜAR TrtLR TTÜR TÜR
Teised artiklibaasid